2016年7月10日 星期日

仙樂飄飄去旅行 2016.06.26 (第5日) - 大阪


酒店
> 
漫步
中之島公園

> 
地鐵堺筋線北濱駅至天下茶屋駅轉南海電鐵Rapi:t
Rinku Town Outlet (lunch)

> 
南海電鐵急行Rinku Town駅至天下茶屋駅轉地鐵堺筋線北濱駅
酒店 (dinner)


去到第5日,睇下行程計劃,仲有好幾個地方未去 : 難波(終於無去難波,去大阪無去過難波都幾好笑)、道頓堀、新世界、通天閣、觀光船、鶴見綠地公園、環球片場、Abeno Harukas阿倍野、天神橋筋商店……

其實今次仙樂飄飄去旅行,領隊係我、導遊、行程計劃、攝影、比錢、訂房、check in、交通安排……乜都係我,不過,仲有一個總領隊,係3叔姐!佢話去……Outlet!好!去Outlet!好遠喎!車費唔平喎!出機場價錢喎(平少少)!不過3叔姐想去就要即刻睇地圖!

去Outlet之前,3叔姐都陪我行一轉中之島公園先,落咗幾日雨,難得星期日轉晴。由酒店行去中之島公園只需10分鐘,食完早餐,9點幾起步,估唔到沿途都無乜人,無乜車,好舒服!最舒服仲係入到公園……(請睇相啦!)

去Outlet又可以坐多次Rapi:t,今次我連司機駕駛室都影埋。

去到Rinku Premium Outlet,一個大摩天輪夠晒吸引,不過都唔夠童裝吸引,終於可以掃d貨比孫孫!……行咗5個半鐘,回程坐普通特急,一d都唔急 ( 同Rapi:t比)!返到酒店7點幾,休息一陣落街揾食……sorry,9成已經收舖,1成唔想食,終於響大阪最後一個晚餐同第一個晚餐一樣 : 7仔杯麵!

酒店附近餐廳


3叔公一生中最愛嘅人,托住腮:仲影?入黎買早餐食喇!


兩個人食

車少

人少

難波橋,又名獅子橋






中之島嘅花









再坐 Rapi:t (¥730+¥410補飛=¥1,140),如果坐普通急行¥730就可以



 










響GAP掃得最





遠眺關西機場




關西機場建響人工島上,全靠e條橋接駁

滿載而歸返酒店

叉多一晚就返香港喇

晚餐







準備執野,天日10:00AM機,8點到機場,6點check out


全部都係孫孫嘅

- Day 5 end -













4 則留言:

  1. 我今次去既地方,都係童裝多。我见冲繩都係

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本童裝都好似時裝咁,d款又多又靚,點解香港買唔到!

      刪除
    2. 我係香港都睇唔啱! 難怪你2老買咁多野! 小朋友可以日日換新衫! 你有model la.

      刪除
    3. 係喎!點解到e家一輯相都未影!

      刪除