2014年10月12日 星期日

愉景灣酒店的海濱白教堂

除咗遠,相信無人唔鍾意愉景灣!由上碼頭開始、由呼吸開始、由見到嘅景物開始,都比外面喧鬧煩躁嘅市區好!

入過愉景灣好多次。多數因為工作需要入去同客開會。一次就因為參觀朋友間屋。都試過無端端入去行下。

今日天氣超正,陽光普照,清風送爽,每啖每啖每啖 ......吸入嘅空氣都係清純架!

點解揀今日入愉景灣?主要想參觀下間海濱白教堂
(http://the-white-chapel不過好好彩,今日入面仲有跳蚤市場,意外收穫。
由船上影到小教堂,反而碼頭位置影唔到


有d攤位已經開始咗,不過我地唔睇住

坐C4 or C9巴士去到愉景北落車

見到有兩部上山升降,又玩下先

見到小朋友玩rugby
由升降機影出黎


愉景灣酒店 / Auberge Discovery Bay Hong Kong

酒店泳池

仲影到Hollywood Hotel、Disneyland Hotel、ICC

愉景灣高球車


落山,去酒店方向

酒店海濱白教堂喇!








簽婚書台



有d似沖繩島d小教堂?






拉馬車的小馬 http://www.hongthai.com:8080/destination/hong-kong/white-chapel.aspx


超舒服



酒店住客專用,去機場、欣澳站



下一個節目:惠康超市







下一站:Lunch

下一站:跳蚤市場













- 完 -

8 則留言:

  1. 今天去了. 教堂正門既倒影好靚!
    波波上見唔到你既倒影!
    隻馬唔開工係邊架?
    我地鍾意愉景北個邊舒服d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 放大幅相就見我!
      隻馬响馬房,兩隻,有冷氣架!
      妳去過現場再睇番我d相覺唔覺有d地方妳去唔到呢!

      刪除
    2. 你企得好遠呀!
      教堂入唔到, 馬房無去, 碼頭無去, 我星期日去無flea market, 惠康無去 :)

      刪除
    3. 我有人帶先至去到多d地方,例如馬房。去馬房要由酒店去番商場果邊,過晒商場就見,幾唔起眼兼唔係開放參觀架。
      至於惠康,佢有BB玩具車連埋手推車

      刪除
    4. 可能關門無留意, 等我地仲諗隻馬去咗邊~

      刪除